Ingen bra dag

Nej det är det inte...
Först jobbade jag några timmar igår kväll.. helt ok, tog en Ipren och åkte. Är förkyld typ..
Sen när jag kom hem så ville Elvira inte sova.. sen sov hon dåligt några timmar pga att hon har hosta sen innan kl 5 hostade hon jättemycket så vi satte oss i soffan och såg på tv så hon kunde sitta upp.. sen kräktes hon vatten och slem några ggr.. vid 6 somnade vi i soffan och sov till strax efter 7, jag somnade visst om en stund och när jag vaknade hade hon rullat ut hela hushållspappers rullen som en vänlig själ ställt dit tidigare på morgonen :-) ... så det var papper över hela vardagsrummet och hon sprang och skrek "brädor".. ojojoj.. ;-)

Nu har vi dushat lite för att vakna.. är så tung i huvudet och trött, konstig i halsen.. Elvira hostar som en tok och dricker honungsvatten, vill inte ha mat.. jo hamburgare bara.. men jag sa att det får bli lunch isånnafall.
Vi får väl ta och överleva den här dagen oxå till pappi kommer hem.. men han är nog oxå trött eftersom han oxå sovit dåligt, men bättre än oss iaf och lite sjuk han med...

Undrar om Svärmor vill komma hit i helgen ;-) Jag får väl sanera imorgon innan de kommer :-D

Nu ska jag äta min risifrutti

Ha en trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

Krya på er!!

2008-10-24 @ 10:54:41
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0