Fin fin

Var till kista en sväng nu på em/kvällen, skulle köpa mig en filofax eftersom min kalender har gått sönder.
Och jag hade lite pengar kvar från mams och paps födelsedagspresent, då jag fick rabatt på stövlarna (som jag för övrigt älskar!) och då fick det bli en filofax. Hade kollat ut en i förväg, men när jag kom in i butiken så hade de rea på några filofaxar och precis en sån som jag tittat på men tyckte var på tok för dyr.. nu kostade den halva priset!! Lite större än jag tänkt mig men vad gör väl det när den är såååå fin!
(lite ljusare än vad som bilden visar)



Bilden är från www.filofax.se

Nu tror jag att jag ska skriva lite (vad? ) i min nya filofax ;-)

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

Okej, så du rekommenderar att testa dem? :) Ja choklad är ju det bästa som finns! :)



Vilken mysig söndagsfrukost förresten!! Ser jättegott ut!! :)

2008-10-23 @ 11:20:47
URL: http://viewfromheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0