Egen tid

Igår fick jag egen tid! jag åkte till Kista och shoppade lite igår kväll. A åkte på f-möte för E eftersom vi inte hade barnvakt så kunde bara en åka.. synd vore roligt att åka båda två på första mötet.. men när han kom hem så fick jag åka iväg...,
E behövde nya gummistövlar och en mössa. Råkade köpa 3 par byxor, tag 3 betala för 2 på Lindex och en superfin tröja med ugglor på från Cubus. De hade riktigt fina kläder där!!
Inget till mig :-(  Men jag hittade precis en sådan tröja som jag letat, en tickad längre och denna var sååå mjuk sticktes inte alls, perfekt altså! Men de hade den inte i min storlek! Men jag har kontaktat en *spion* som skall kolla om den finns i uppsala :-)

Idag har vi varit ut en sväng, Elvira hittade en kompis i parken.
Då hon var kinkig, hostig å  väldans grinig igår blev hon hemma från dagis idag.. skulle ha gått från 7-16 och jag tror
inte hon skulle orkat med det.. men imorogn får hon nog gå.

Länge sov vi idag, ända till 7.40!! Hände rinte ofta... men jag tror hon var super trött, vaknar dessutom å hostar på nätterna.. Hoppas hon sover bättre inatt, eftersom jag skall upp 03.30! Då orkar man inte vakna tusen ggr.
Tur att det bara blir en dags jobb denna vecka då iaf ;-)

Det som skall bli tråkigt om man får ett nytt jobb på heltid är ju den tid man har med Elvira nu.. då blir det bara nån timme på morgon och kväll och sedan helgerna ... det är ju alldeles ypperligt nu.. men men så är det väl.

Nu är det svårt att skriva då katten ligger på halva tangent bordet..

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0