Citat

Idag såg jag ett citat: Warning, Don´´t drive faster than the angels fly.
jag tyckte det var ganska roligt.

Jag fick en fråga idag: Är det så nyttigt för barn att äta så mycket bönor och sånt (typ linser, quinoa osv..) ja varför skulle det vara onyttigt? Det är ju inte direkt så att jag matar E med bara det.. typ 1-3 ggr i veckan i eller till maten.
Inte konstigt att folk tror att barn äterr bara korv och köttbullar.... här hemma äter E samma mat som oss, hon äter såklart inte allt men hon får själv välja vad hon tycker om och inte. Alla kan ju inte tycka om allt liksom.


Idag kom äntligen vårt Canal digital abonemang med box. Mycket roligt.. måste bara köpa en kabel så vi slipper dela kabel till tv och internet.. kan inte surfa och se på tv samtidigt.
7 barn kanaler har vi nu! Elviras favoriter är Playhouse Disney och Nickelodeon. Den förstnämnda riktar sig ju till barn 2-5 år tror jag det är.. mycket praktiskt en dag som denna då hon är trött efter dagis.

Ikväll blir det tidigt i säng, måste vara pigg imorgon då jag börjar kl 05 och sedan hem laga mat, vila, svira om och kl 18.30 befinna mig i stan för då skall vi på show på Golden Hits och äta god mat.

Trevlig onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0