Tråkigt!

Blä- ja så känner jag just nu...
Vädret är grått och regnigt, det är sååå mörkt inne, ungefär som det vore kväll snart...
Har hört från ett av jobben (det som jag trodde mest på) och jag fick ett "Tyvärr" *gah* har ett kvar, men har inte hört nått ännu och det  är väl inte possitivt antar jag... Jag vill ha ett nytt jobb NU! Orkar inte ha det såhär längre, trivs inte längre..... visst jobba såhär lite är ju skönt med tanke på E och allt, men lite mer kosing skulle inte skada... och jag vill ha en ny/större lägenhet!

Har suttit och surfat baksidor för att få lite ljus i livet.. vilka härliga bakverk jag har sett! Man får sån inspiration... men jag har en liten paus från bakning nu...

En annan rolig grej är att jag gjort egna små halsbands hängen i form ab cupcakes, tårtor, cookies och klubbor..hur söta som helst. Bilder kommer senare... man behöver bara titta på dem så blir man glad :-) Behövs idag.

Har oxå kollat på konditor utbildningen igen.. skall jag söka där ändå? Hmmm svårt.. den är ju bara på ett år, en grundutbildning.

Ställde mig på vågen imorse (har trott att batteriena var slut, men ett hade bara lossnat lite) och hör å häpna, hade inte gått upp något! kanske rent av ner lite.. detta trots att jag bakat å ätit mycket gott senaste tiden ..iofs så blir det oftast ganska nyttig mat men en hel del bakverk i veckorna.. men jag äter ju inte så mycket "konstgjort" godis och så längre..kanske har med det att göra... hemikgheten är väl hemmagjort antar jag :-D ...

Nu ska jag mysa i soffan med min underbara lilla tös en stund innan vi måste ner till tvättstugan *usha*

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillade idéen med konditor utbildningen.. jag tror den skulle passa dig som handen i hansken =)



Sen kan ni flytta upp hit och öppna jenny bakverk =)



Kramar



Ps ja håller fortfarande tummarna för att du hittar ett jobb.

Ds

2008-11-10 @ 17:11:34
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0