Storm på fjället

Ja eller i stan....gud så det blåser!! Kommer troligtvis att blåsa bort ;-) ... Skönt för A att han tog bilen idag så han slipper gå i detta väder! Sidovind med snö!

Var ut en stund med E idag. Hon hade feber igår kväll- imorse, men var inte så varm på em så vi gick ut en stund emellan en tvättning (hade tvättstugan).. men det började mörkna och jag tror hon tyckte det var läskigt för hon ville gå hem.

E börjar bli rädd för mörkret och spöken tror jag.. så nåt om det idag, spöken och jag blir rädd.. typ.. inte bra om det är så stackarn! Vet inte var hon fått det ifrån heller.. jag pratar inte om sånt iaf.. ville somna i soffan idag med... men det var så mysigt så, hon och jag i soffan. :-p.

Hade ingen ork till mat så det blev mysmiddag för E, dvs plättar med glass!! Jag ätit så dåligt idag.. men det blev ju iaf en morot efter middagen ;-) ... imorgon blir det inte lika mycket strunt mat..

Hua.. nu är det nog min tur att bli sjuk.. har kännt lite i halsen idag och nu på kvällen har jag börjat få ont i ögonen (som vanligt) och tung i huvudet... Blääää var ju nyss sjuk!
Tur jag får sovmorgon imorron iaf.. så man får vila lite!

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0