"Panett"

Igår satt jag och surfade runt på balettskolor igen, men ta mig sjutton hur svårt ska det vara att hitta dansskola åt en liten fröken... Jag har hittat på Balettakademien, danslek men föräldrarna, från 2år. Perfekt tänker jag.. men icke då är det på måndagar kl 14.15, vem i hela fridens dagar har tid att dansa då 14 gånger framöver... så då får det vara tills hon blir 3-4 år... Hon som älskar att dansa balett (panett) redan nu.. hade varit roligt att prova på och se om hon gillade det...
Igår gjorde hon "arabesque" rörleser... på små Einsteins som hon kollar på dansar de balett och gör olika balett rörleser och berättar vad de gör..

Vilken snöstorm det är idag, nu har det visserligen lugnat sig lite... imorse var det bara ett yrväder utnaför fönstret... På vägarna är det väl sk "snökaos" , vi har bara varit till Kista för att köpa grejer på Apoteket (åt en sjuk mamma) och till Fiatens "mössa" som blåste av igår..

Idag fick jag mitt avtal, så nu ska jag bara skicka in det. Så nästa vecka börjar mitt nya jobb :-) Härligt härligt!

Är det fortfarande inge snö uppöver? I Uppsala är det lika som här hörde jag idag.. men längre norröver då?

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo då nog har det kommit snö allt. och det kommer fortfarande. Men attans vad det blåser. Jag och Isak var ute en halvtimme och det var faktiskt skönt, men vi har trots allt lite lä inne på gården =) Vad kan det ha kommit då... hmm allt mellan 2-5 cm svårt att säga eftersom det blåser som det gör.

2008-11-24 @ 14:13:09
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Nicklas

I Umeå bara rasar snön ner..

2008-11-24 @ 15:18:36
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/
Postat av: Owe

stakars stöckhölmarna det snöar

2008-11-25 @ 18:54:37
Postat av: Anna

Hej!!



Jag har utmanat dig =)



Kramar

2008-11-25 @ 21:00:54
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0