Nytt jobb!

Jajamen, det har jag blivit erbjuden idag. Inte skrivit något än..men muntligt avtal iaf..
Dock "bara" 50% men man tar vad som erbjuds... och det verkar jättebra där, trevlig arbetskamrater och trevlig "ställe" av vad jag sett när jag varit där.
Nu är det bara att vänta på pappren, sen är allt klart.. börjar om allt går som det ska 1 Dec, vilket e snart. Jag har fått lov att sluta så tidigt på mitt nuvarande jobb, de är så snälla där!

Idag har det kommit mer snö, Elvira såg överlycklig ut! Ögonen bara lös.. När vi skulle gå ut och gå bort till Elviras utvecklingssamtal så såg vi snön.. mörkt ute och snö i gatulyktornas sken. Supermysigt.. och jag brukar alltid baka saffransbullar när första snön kommer.. men nu hade jag ju vanliga bullar med saffransfyllning, så det fikade vi på när vi kom hem. Härligt härligt!

Nu duchar mina två sötnosar, sen är det min tur.. är så trött nu, var tvungen att stiga upp 03.30 idag.. pga att det var så halt ute.. men snart är det slut på det.. börjar 08 som tidigast! Rena sovmorgonen ju!!

Å nu är livet härligt igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0