Mörker

Idag har vi inte gjort ett enda dugg! Bara varit hemma och myst... Andreas plockade bort från balkongen, det var det enda..
Det var ju Svampbob maraton på Nickelodeon... Svampbob top 100! Från 8-19, både idag och imorgon. Nu har vi inte sett på det hela dagen...har lekt oxå faktiskt :-) Ingen orkar väl se Svambob hela dagen

Nu verkar det som E inte vill sova.. trots eller mörker rädsla...får se om de lägger sig i soffan om hon somnar, tror hon är rädd faktiskt.

Imorgon blir det adventpyntning.. inga tomtar och så.. bara ljus i alla former, kanske gardiner och ev duk... vi får se.
Skulle vilja åka på julmarknad på Hovstallet oxå, men väntar nog till nästa helg och åker på Drottningholm istället.

Var och klippte oss igår, jag gick till mitt gamla vanliga stället och blev super nöjd! Klippte faktiskt lugg igen! Men denna gång gjorde hon den inte lika tjock, så det andra får växa ut.. Ska aldrig mer gå till salongen jag gick förra gången, det gjorde jag bara för att de inte hade tid direkt på "min" salong...där har jag alltid blivit nöjd! Även fast jag oftast får olika frisörer... Salongen heter Kista HairScience, om nu nån härifrån läser och är intresserad.. kostar 190 för en klippning! De hade sänkt priset nu... 

Skulle kolla på Stjärnor på Is, men nu är soffan upptagen, låter som de kollar på djur.. då somnar hon väl aldrig ;-) 

Några bilder...

Detta kan man kalla torn :-)
         

Kommer fler bilder sen... nu strular blogg.se med bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0