Lugnt nu

Här händer inte speciellt mycket...

Har bara köpt lite vinterkläder åt E, gjorde det igår. Fick en fin overall, skor, vantar och en till mössa.
Jag fick en snygg vinterjacka oxå.. har inte köpt en vinterjacka på 5-6 år, då fick jag pengar i present av farmor till att köpa en jacka. Så nu tyckte jag det var dags för en ny. Fick även den i present, fast denna gång av A :-)
En skidjacka är det men ser inte ut som en.. inte så tjock men varm ändå.

Såg en sväng på Färjan igår.. bröllopsparet, ja vad ska man säga.. gulliga/roliga... jag vet inte :-)

Såg en kortis av programmet Halv åtta hos mig (?) och speakern där är Helge Skoog å gud så roligt det blir med honom som speaker! Om du inte tittat på det förr kolla iaf en gång... sen är det ju med en hel del roliga människor där oxå antar jag...

Nu te och smörgås i soffan, sen DH, sen nanna kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0