Hujedamej!

Idag var jag och E  ut en stund efter hennes middagsvila.. hua så kallt... bara -1 på termometern, men i verkligheten känndes det som -10 nästan! Denna sabla fuktighet.. gör det så mycket kallare... Usha, hur ska man klara denna vinter om man fryser redan nu?! MEn jag längtar iaf till snön kommer (och stannar kvar) för Elviras skull. Hon vill så gärna åka pulka!

Annars händer inget speciellt här. Var till Uppsala i lördags och hjälpte bror med sambo att flytta.. eller hjälpa och hjälpa.. jag gjorde väl itne sådär supermycket.. plocka ur en kartong och lyfta några saker hit och dit... men det är ju alltid något, eller hur :-)
Var på restaurang oxå.. Stabby... Maten var god iaf, men kanske skulle tagit en pizza, för de var supergoda. Men jag tror inte restaurangen kommer att bli kännd för sin fina inredning. Trevlig personal var det oxå, Elvira beställde en "Capusino" av tjejen och fick då faktiskt ett glas mjölk :-) . Elvira gick mot kaffet som hon såg en bit bort och där mötte hon tjejen och sa sin "beställning" :-D ..
Andreas hade klätt sig fint i brorsans Hawaii skjorta som vi tänkte hjälpa honom att kasta.. men den var visst ett viktigt minne som absolut måste sparas! A körde lite "spex" för oss.. alltid lika roligt när han gör det .. han e så duktig på det.
Ingen idé att berätta, men roligt var det.

Var på en anställningsintervju i fredags, men det tänker jag inte tacka ja till om de vill ha mig. Tänker inte vara nån "mamma" åt en massa karlar och städa deras snusk (för det blir säkert så..). Men jag fick ingen bra känsla när jag kom dit heller..och det måste jag ha om jag ska jobba nånstans (och det har jag fått på alla andra jobb jag sökt), även om arbetsuppgifterna verkade bra..Tyvärr...

Nu är det dags att hopp i säng tror jag.. ganska trött och klockan står på 05.00.

Trevlig vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0