Sluta?

Jag funderar starkt på att lägga ner matten. Denna tanke kom idag när jag kommer till ett mycket svårt parti i detta kapitel.. och jag har så lite tid på mig innan läraren skall på semester. Jag har aldrig inte avslutat något förr.. skall detta bli första gången? Annars måste jag fortsätta med matten i höst.. Jag ska inte använda den till något längre...inte nu iaf.. Kanske bättre att ta upp den sen när man har någon som kan hjälpa en hemma i sverige( Emma..) eftersom denna lärare inte ger så mycket.. de genomgångar jag haft med henne har varit sådär, vissa saker jag frågat har hon inte kunnat svara på och så har hon gjort fel under genomgången! ..

Dessutom skulle Elvira få vara hemma med mig mer nu när det blir sommar.. iofs trivs hon på dagis, men mamma skulle få vara med med Elvira..om vi vänder det så då :-D

Sen hoppas jag ju få ett nytt jobb i höst och då läsa matte oxå.. nja inte om det jobbet är heltid..

Hmm får se skall fundera ikväll..

Snart dags att hämta hem prinsessan i detta underbara väder.
Ikväll har vi gårdsstädning och målining av nya boden... dessutom vårmarknad inne i Sundbyberg, får se om vi hinner på marknad innan städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0