Skokloster

Idag var vi på Skokloster och som vanligt så blåser det och är ganska kallt!! Även fast solne visade sig emellanåt känndes det mest kallt. Men vi var där en stund iaf.. jag tycker egentligen itne att det är speciellt roligt stt åka på sånna bilträffar men Andreas tycker nog det är roligt när vi är med så vi gör det för honom.. och Elvira tyckte nog att det var roligt att springa runt alla bilar.. farligt farligt!! Några fina var det där iaf..
Såhär går det till när man åker på sånna här saker: Först träffas vi vid Solvalla (alla Alfa bilar från..?) sen åker vi i karavan/kortege till Willys i Bro där vi väntar upp alla Alfa bilar från hela Sverige och sedan åker vi i karavan till Skokloster där står en massa människor och väntar och skall titta på oss som kommer :-D .. känns lite fånigt men men.. Å för att öka på fånigheten så spelade A De tre tenorerna med båda framrutorna nere när vi kom in där.. jag ville bara sjunka ner på golvet, tur att vi har tonade rutor :-)

Sen har vi såklart städat oxå idag.. och tvättat! Gör vi något annat här? Känns inte så..

Har glömt att berätta vad Elvira sa i måndags när vi var i Kista och åt.. Jag skulle äta pasta och A pizza (E äter från båda oss) då säger E: mamma pat , pappa pit !!!  Ja sedär hur det kan gå :-D .. tur att inte någon hörde ;-)
Och när hon skall säga filt så säger hon "fit" .. jisses..

Men hon pratar en massa, härmar allt! Mamma tyckte hon lät som en pappegoja idag när jag pratade med henne i telefon :-)

Imorgon bär det av uppåt om inte E blir sämre i förkylningen.. om det inte är pollen allergi hon har..
Men jag tyckte hon känndes varm idag så jag hoppas på att hon inte blir sjuk!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0