Onsdag

Idag har jag ändrat min detox... klarade inte av att äta bara frukt och grönt när jag jobbar, om jag är bara hemma så funkar det, men inte om jag skall orka jobba..köra, tvätta buss osv.. då måste man ha mer enrgi, jag blev alldeles svimfärdig vid lunch och var tvungen att äta en smörgås (mörk) och 1 glas mjölk till maten...
Annars har det gått förvånansvärt bra faktiskt.. inte så sugen på sånt jag inte får äta konstigt nog :-o .. men det är väl för att jag vet jag mår bättre..har faktiskt mått bättre även fast man ätit så "lite".. Men nu kommer jag att lägga till lite i kosten, tex lite fisk, kyckling å sånt..då blir det nog perfekt när man jobbar oxå.. även fast jag gick ner några hekto varje dag med denna kost..

Å så gott det är med färskpressad juice av alla sorters frukt! Elvira har oxå lärt sig att man får färsk juice :-)  " gö rus" (göra juice ..) säger hon.. sen beställer hon smak oxå :-) Helst "lon å apsin" (melon och apelsin) .. söt tösen lilla. 
Som jag sagt förr: Hon e såå rolig nu å pratar så man får nästan skavsår i öronen :-D
Men hon tycker om att jävlas oxå.. gör nåt som hon inte får å så hånflinar hon.. Skitunge!

Nu e jag baksugen! Tittade såklart på Leila bakar, så nu e jag baksugen.. vad ska jag baka imorgon då? Hmm.. får ta en funderare på det..om det blir någe bak alls..  

Nu e  skorna designade och beställda! Så roligt med egna skor som ingen annan har. Har gjort egna på NikeId.com. Himla rolig sajt.

Sååå trött nu.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0