Morsdag

Idag var det min andra morsdag, iår fick jag till och men en present :-)
En Juicer( råsafts centrifug) som jag så gärna ville ha. Jag blev så glad! Tack älsklingarna :-).
Sen behövs för imorgon börjar min detox, och det blir roligare om man kan göra färsk juice.

Ja detox: Jag skall äta mest Rawfood, men även tillagad (kokt och ugnslagad) mat, lite bönor, chevre sen bara grönsaker, bär och frukt. Jag ska först börja försöka en vecka så får vi se hur det går... å går det bra fortsätter jag men max 2 veckor.
Hoppas på detta vis går ner några kilon till... sen är jag nöjd..om magen blir mindre dvs.. det är mest den jag vill ha bort men det är svårt...

Imorgon skall E gå på dagis igen efter 3 veckors ledighet.. det behövde för nu är hon helt frisk.. sen 1 vecka tillbaks så varken hostar eller snorar hon.. men det börjar väl igen efter nån dag på dagis.. Men roligt för henne att börja igen, jag tror hon saknar fröknar å kompisar. Sen så kanske hon kommer tillbaks i sin dygnsrytmn.. nu är hon på medelhavs tid..somnar sent..
Igår var mamma, pappa, Fredrikå Sofie här så då gjorde det inget, vi grillade och åt tårta sent eftersom de varit på Elitloppet innan. Då somnade hon ca 21.30 tror jag.. å idag somnade hon vid 21... Skönt om hon somnar som vanligt vid 20 så man hinner slappna av själv innan man ska sova.

För övrigt så är hon jätterolig nu, pratar å pratar å joxar hela tiden.. förutom när hon inte lyssnar på en å bara skrattar när man säger åt henne om hon gör något dumt.. då blir man galen (och det händer ofta i den lilla madamsens bus..)

Nä nu skall jag hoppa i säng. Skall upp 05.00 imorgon.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0