Imorgon smäller det!

Oj vad vi har haft att göra idag.. jag som helst legat i soffan hela dagen.. sjuk, feber,ont i huvudet..blabla bla.. IGEN!! Jisses. Men på förmiddagen när A var hemma slapp jag faktiskt göra något.. han tvättade å grejade. Jo jag packade lite men det är inte ansträngade. Sen åkte han på möte på jobbet å då fick vi ta sista vändan till tvättstugan, laga mat, jag dammsög oxå..var så skitigt. Å packa lite mer, ta reda på tvätt ja allt som behöver göras inför resan.. men med Ipren i kroppen så orkar man..
Men vilket krig jag och E har haft emellanåt.. hon är nästan frisk å vill göra en massa bus å mamma e trött å dålig och orkar eg ingenting.. men nu sover hon iaf..
Hon åt en hel portion mat i em oxå.. skönt att hon äter! Å lite glass å annat smått, hon älskar mörk choklad :-D "mede gla" säger hon..

Har kollat vädret på Sardinien hela tiden de senaste dagarna å det kommer att vara moln den närmaste  veckan    :-( .. har hela tiden hoppat på en förändring men icke.. Men men.. ganska varmt iaf. Får hoppas på bättre väder de sista dagarna då.. Men bada kan man ju göra iaf.

Mamma å pappa hade det bra på Rhodos när jag pratade med de igår. Hade precis badat i poolen.

Nu måste jag äta något.. sen kolla att allt är med sen är det nog dags att sova om vi skall upp 03.30. Skulle ha sovit på hotellet inatt men eftersom A var tvungen att åka sent med Selma till Norrköping så blev det inte så.
Hoppas hon är snäll mot de i N-köping.

Ha en trevlig vecka.

Hörs på Onsdag 21/5.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha så skönt själv ska jag njuta av regn och åter regn, men det är bra för min ny sådda gräsmatta iaf...
Hoppas att ni får lite sol iaf.

Kramar

2008-05-13 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0