IGEN!

Jaha, då var man sjuk igen! *grrr* Förkyld för 3:e gången på 1 månad tror jag.. varför då?! Har inte  varit sjuk såhär mycket sen jag var gravid (och det är jag definitivt inte nu) .. är väl dagis fel.. en av fröknarna var sjuk nu i veckan när jag hämtade Elvira.

Igår tog jag kontakt med min matte lärare iaf å la matten på is. Jag får fortsätta från där jag nu slutade om/när jag vill börja igen. Skönt det iaf..Så nu ska jag och Elvira ha en härlig sommar.

Idag var vi in till stan fast jag inte mådde bra.. men en kortis klarar man iaf..
Ganska snart började E prata om glass och vi begav oss till Ben & Jerry´s "huset" där de har sån kulglass.. mmmm vad gott vi alla tyckte det var, synd att vi inte hade någon kamera med :-D
Sen köpte vi det vi skulle: Ett par Converse dojjor till Elvira och lite mer sommar kläder till henne.. hon har ju växt ur allt i strl 86 å det lilla vi har köpt nytt räcker inte mella tvättningarna ..
Jag fick några plagg oxå...

När vi sedan var och hadlade i em så köpte vi frukt eftersom vi gör mycket juice i Juicern .. gissa hur mycket?........12,5 kilo :-0 .. räcker ett tag.. men eftersom Elvira vill ha juice ca 15 ggr per dag (får max 3ggr) så går det åt lite.

Nu skall jag bege mig till Tv:n igen, Andreas har laddat upp med chips för nu är det Amerikanska Choppers.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0