Helgen

I helgen har vi inte gjort sådär supermycket.. vilat oss. Var till Kista en sväng igår för att inhandla grejer till resan å äta lunch.
Elvira har matvägrat i helgen, började i fredags, hon åt inte ens korv..petar bara i maten men hon dricker iaf vatten, men igår kväll och idag har hon ätit lite mer.. totalt idag har hon ätit kanske 1 portion mat.. alltid något. Hon överlever ju.. om det fortsätter så får vi väl se.. men det har nog med förkylningen att göra..

Trodde ett tag att det var pollenallergi, men många faktorer pekar på förkylning och att både jag och A är dåliga ..jag IGEN!! Har ont i halsen å nu börjat känna mig hängig å huvudvärk.. nu när E börjar bli bra.. förutom maten har det varit full fart på henne idag, var ut med pappa på em.

Var till Arlandastad å åt lunch med mamma och pappa innan de skulle till Rhodos dit de är på väg nu.
E fick en ny Svampbob tröja å en söt klänning.

Andreas har semester 2v nu så skönt!! Ha han hemma på kvällarna :-) Blir så tråkigt annars..

Imorgon skall jag ha en ego dag. Först har jag sminkkurs bokad på FACE i Kista (presentkort från A) och sedan skall jag in till stan och vaxa benen till semestern. Härlig å smärtsam dag ;-)

Ha en mycket trevlig dag/kväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0