Härligt:-)

Så härligt det är med barn! Man får höra så roliga saker tex.. Elvira säger mycket roliga saker, hon säger vad hon tror vi säger :-) Som tex häromdagen när jag kom hem så klättrade hon i soffan å så säger hon: klätterfitta :-o .. vi brukar säga :klätterfia till henne :-) Men hon har hört något annat.. Idag åt vi pumpa som på hennes språk blev puppa...
Vi satt och kollade på tv då vi såg en uggla och Andreas härmade en sån, sen efter en stund sa hon :ola, hooo (och plutade med munnen och upp med huvudet) ..sååå skön var hon då, båda började skratta.

När hon hade druckit klart sin välling så gav hon mig flaskan, klev ner från soffa, tog min hand och gick in till sovrummet, sötnosen :-p. Att hon sedan steg upp å inte ahde lust att sova är en annan historia ;-)

Ja sen är det ju jobbigt såklart när hon är sjuk..som nu.. fast nu på kvällen kom hon in i en andra andning å fick lite energi. Men hon har ltie feber å rosslig i halsen, men bättre än igår iaf.. Igår kväll /nattvar det katastrof, skrek å gnällde hela tiden när hon inte drack vatten.. vi tror hon hade ont i halsen. Men nu är det bättre men trött å lite grinig fortfarande...
Imorgon skall jag vara hemma, A måste jobba nån dag iaf..JAg har ju haft jour dessa dagar när kollegorna varit i Florens så då har det varit svårt att vara hemma.. men imorgon får det gå iaf...

Läskigt det där med Burma. E & E är ju ute och reser..men senaste vi hörde var att de var i Laos, en bit ifrån Burma iaf.. å ni hade väl inte tänkt åka dit heller hoppas jag.. ?!

Så nu är vi lediga 2 veckor (A jobbar imorgon men sen han med..) å E blir hemma från dagis nästan 3 veckor..skönt så kanske hon slipper vara sjuk efter denna omgång..

Nä nu e jag sååå trött.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0