Vad i**

Idag verkade Elviras feber vara som bortblåst.. kanske beror på att hon fick en Ipren igår när jag la mig.. eller så var det bara tillfälligt.. Men hon snorar fortfarande.
Var på dagis idag och verkade pigg när jag hämtade iaf.

När vi skulle åka iväg därifrån med bilen så ville den inte starta! Så vi fick ta sakerna och traska hem, tur att det är nära... Men jag stannar med bilen på vägen från jobbet...men det gör jag inget mer! Nu lämnar jag den hemma....
Vi gick iaf tillbaks efter vi ätit och skulle dona lite med bilen efter tips från coachen (Andreas, som jobbar hela kvällen) men inget funkade så bara att gå hem, leta en granne, gick och ringde på hos Lennart en rar liten farbror, som tog sin bil och hjälpte oss att starta bilen med startkablar. Bilen gick igång direkt.. så då är det batteriet som är slut, skall laddas ikväll sen får vi väl köpa ett nytt ellet nåt.

Iaf så ringde jag till jobbet och bad om ledigt imorgon och det löste de.. skönt! För det blir svårt om bilen inte startar liksom.. och åka taxi kostar ju 500:- nästan! Och buss tar 2 timmar.. börja åka buss kl 05...näää tack.
Så då är alla hemma imorgon, kanske åker in till stan på Smaka på Stockholm ... börjar imorgon. Vi får se..
Fick ju skattepengar idag :-) Så shoppa borde man göra iaf ;-) Behöver sommarkläder har jag märkt nu när värmen kommer....


Nu skall jag se på Desperate Housewifes och äta glass jag köpte av glassbilen tidigare ikväll (i brist på Ben & Jerrys)...

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0