Ny lekpark

Idag har vi varit till Mulle Mecks lekpark, en ny lekpark de byggt i Järvastaden (en ny stadsdel som byggs i Solna/Sundbyberg). Elvira tyckte det var jätteroligt, det första hon såg var ett plan/raket som det var en rutschkana i den skulle hon åka några gånger :-) , Sen sprang hon runt överallt och tittade och lekte med de saker som jag tyckte var anpassade för 2-åringar. Sen började det åska och regna, då åkte vi hem till Monica, en släkting på Andreas sida och tittade på deras nya lägenhet, mycket fin måste jag säga trots all flytt röra ;-) , vilken härlig uteplats! Ojojoj så skulle man ha.

Sen när A hade kommit hem och vi ätit var han tvungen att åka och köpa en ny micro för vår gamla var trasig, började skjuta blixtar i den! Så vi fick en fin vit liten micro, tar mindre plats än den gamla, mycket bra när man har så lite plats!

Ja just det, idag bakade jag Lion bars. Såg reklamen för Leilas program som kommer imorgon och blev så sugen på de så jag var tvungen att baka de idag, (även fast jag vet att jag bara kan äta lite för att inte få ont i magen.. men gud så goda de var!) kommer ihåg från nån vecka sen att recepten ligger ute på nätet innan programmen går ;-)

Ikväll ska jag nog bara slappa eftersom jag skall upp och jobba imorgon, annar brukar jag försöka göra något tex sugarpaste blommor som igår, gjorde en hel tallrik med Frangipani blommor, jag hade beställt en form från E-bay och gud så fina de är! Har älskat de blommorna sen vi var i Australien men de finns bara i exotiska länder annars har jag haft de på bröllopet!

Nu blir det surfa sen tv kväll.

/Jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0