Nationaldagen

Hoppas alla haft en trevlig nationaldag. Det har vi.

Vi har städat och bytt gardiner, skönt att få det somrigt. Jag ändrade i sovrummet med.. gjorde en annan lösning åt mörkläggningen.

Sen var jag och Elvira ut och fikade efter hon sovit middag, sen gick vi till parken. Där var grannarna, och hon kallade hela tiden Markus (Franks pappa) för pappa.. och jag sa att Nej det där är Franks pappa..men hon envisades :-D .. Ända tills vi kom hem, då sa hon "pappa flan" .. ja jisses. 
Vi har bara myst idag jag och Elvira, Andreas jobbar som vanligt. Men jisses så varmt det varit! Var inte ute så länge.. när vi kom in så satte jag och parasollet på balkongen och så satt vi där och lekte med hästarna och luftade rumpan (dvs utan blöja ;-) ) på fröken Elvira, lite potträning alltså.. men lyckades inte så bra eftersom hon inte kissade på pottan (ingen annastans heller iofs).

Sen blev det mat från MAX (lite för mycket hamburgare på sistonne..) eftersom jag inte orkade handla, gjorde det igår ju men glömde en ingrediens till alla rätter jag tänkt ut för helgen! Så imorgon måste nån handla dessa. Tänkte även köpa an lite plaskpool till Elvira som vi kan leka med i helgen, det tror jag hon tycker e roligt.

Idag är det verkligen inget bra på tv:n.. skall nog sätta mig och läsa dagens tidningsbilagor istället mellan surfandet .

Kram på er (som ev läser detta..)

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0