Nästa man!

Vår granne är ju helt knäpp i huvudet! När man kommer ut på balkongen så stänger han sitt fönster som ligger ca 1-2 m från vår balkong.. och detta gör han bara om vi pratar eller om Elvira är ute och "låter" ... Herregud man måste väl få höras i denna värld! Han borde flytta till ett hus i skogen.. Han tycker inte om när nån lagar mat för det kommer os in i hans lägenhet.. "tänk att sånna små kan låte så mycket" sa han om Elvira .. jaja vad ska man göra åt knäppskallar!

Nu är Elvira sjuk... började snora imorse sen har det bara blivit värre... så då är det väl bara att invänta hostan snart.. tur att hon skall gå på dagis bara 2 dagar denna vecka och sen ledig några dagar igen..om hon itne blir sämre så hon måste vara hemma dessa två dagar oxå, ja vi får se. Gumman lilla.

Annars har vi haft det bra i solen idag. Varit ut och gungat, spelat boll på fm innan hon somnade.. vaknade kl 05 idag :-o .. måste nog skaffa mörka gardiner så hon sover bättre...
När hon sov så fick jag gå ut och solan för Andreas..så skönt, det var länge sedan. Dessutom precis när jag skulle gå ut kom posten och med den kom nya Amelia som jag kunde läsa i lugn och ro där ute... Lite mer än en timme var jag ute..sen vaknade prinsessan och A skulle till jobbet.

Nu vaknade E, gnällig och varm.. feber...typiskt, känndes inte så för nästan 1 timme sedan när jag la henne.. hur kan det gå så fort? Hon får vara hemma imorgon då...Lilla gumman, sjuk igen.. snart är det semester och inget dagis.. å snart börjar hon väl att få imun försvar oxå.. framåt tre brukar de få det sa läkaren..
Nu ligger hon i soffan och sover å dricker vatten..tur att hon älskar det.
Skall rusa tillbaks å sätta mig där..mysa med henne och se Outsiders.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0