Idag

Jag köpte nya underlägg till köksbordet  igår. Andreas blev förskräckt! Jag förstod att han inte skulle gilla dem.. han tycker inte om blommigt.. det gör jag ibland, dessa tyckte jag var söta och passar i rätt "miljö" dvs om man har lite "modernare" som vi har? Jag tyckte det blev somrigt och fint iaf. 

  

Idag satte jag upp gardinerna iaf...Är inte säker på om jag skall ha det mörka bakom eller om jag skall göra en annan lösning åt det. Måste ha det iaf när vi sover så det blir mörkare även fast vi har mörkblå persienner så blir det inte tillräckligt mörkt...



Fast idag vaknade Elvira faktiskt kl 06!! Tur det iaf.. inte så roligt att stiga upp kl 04 varje dag!

Jag och Elvira är ledig tom tisdag! Vilken semester det känns som.. fast lite konstigt att inte jobba på så länge och bara 1 dag denna vecka. Det är skönt att jobba ibland.. att komma ut och göra något.

Tur att vi har sommarväder iaf.. men såhär fint kan det väl inte vara hela sommaren? Nån gång får vi väl regn oxå antar jag.. Härligt är det iaf att vara ute.

Funderar på om jag och Elvira skall åka och fira nationaldagen på Skansen imorgon. Fast jag tror vi skippar det.. behöver städa... är så skitigt här! Även fast vi äter middag på balkongen oftast nu, Elvira vill det, äta kong säger hon.. :-)
Hon tycker ju att det är "skön de pappasoll" :-D = skönt med parasoll.

Idag har vi bakat, bullar (kanel och vanilj) och Cookies. Jag äter nyttig frukost och oftast middag, men bakar kakaor och äter glass.. tror ni det är bra? Då borde man ju inte gå upp mer i vikt ;-) .. hahahahah... skall börja promenera igen nu när jag blivit frisk.. är bara så himla snorig fortfarande.. Men vill verkligen komma ut på långa promenader och kanske tom till gymmet igen.

Så skall väl till soffan snart...

Ha en trevlig nationaldag imorgon.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0