Egentid

Idag har vi fått ordning på bilen iaf.. Andreas laddade batteriet inatt, fungerade att starta bilen 2 ggr sen var det slut igen! Så det var bara att åka och köpa nytt, nu fungerar det bättre än någonsin!

Samtidigt åkte jag och E in till Sundbyberg och köpte tyg så jag kan göra nya gardiner till sovrummet, köpte ett mörkt tyg(så hon inte vaknar 04!) som jag skall sätta upp med "clips" och ringar, ovanpå det mörkgrå tyget skall jag hänga vår vita spetsgardin, det blir nog fint tror jag..

Nu har jag precis varit i Kista och klippt mig. Gud så skönt att få bort det risiga i topparna.. har glömt att klippa mig på lääänge. Shoppas lite samtidigt.

När E sover (snart hoppas jag) skall jag duscha och sen sätta mig och läsa och äta Ben & jerrys Cookie Dough glass.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0