Veckan som gått

Har inte haft tid att skriva här under veckan.. har jobbat 3 dagar och lite annat.

På tisdagen hämtade vi hem E & E från Arlanda, Em stannade hos oss några dagar och El åkte till sin syster/bror.
Kul att de är hemma nu! Elvira tyckte det var så roligt och tjatade på stackars Em hela tiden :-D ...

Vi har inte gjort något speciellt under veckan, på jobbet händer inget särskillt heller...

Jag fick hem mina två böcker jag beställt så nu kan jag läsa under semestern .. kanske...har börjat på en Martina Haag bok och den är jättebra.

Igår kom jag iväg och gjorde naglarna äntligen.... men lite för långa blev de..men det kan man väl fila ner... skönt att se lite vårdad ut :-)

Idag blir det nog en hallonkaka till kvällskaffet, så gott!

Imorgon skall jag till läkaren, har ju varit förkyld 3 veckor och det känns inte bra, så jag vill bara kolla upp det...
Verkade ju som att jag började bli bra när hostan gav med sig, men nu är jag täppt i näsan igen och halsen konstig...
Vansinnigt! Jag vill ju börja träna igen! Man känner sig helt förslappad!!!!

Kommer lite bilder senare idag eller imorgon.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0