Tandläkaren

Idag var jag till tandläkaren igen, för att laga.. hade bara ett hål konstaterades det förra veckan när jag var dit. Bra gjort tycker jag som inte varit till tandläkaren på evigheter..sist var i Finspång!!
Jag lagade utan bedövning!! Det var Ding Ding (ja tandläkaren heter så :-) ) som tykte jag skulle klara mig utan..hålet var så litet..men sen visade det sig att det behövdes borra mer än hon  trodde...men det gjorde faktiskt inte, på slutet så började det kännas.. men då var det ju klart :-)

Imorgon blir det baka till kalaset.. 2-års kalas på fredag.

Sen har jag ett tips på en underbar glass: Ben & Jerrys Baked Alaska!! Vilken glass, har tänkt göra choklad sås att ha på för jag tror det skule bli ännu bättre, men har itne blivit av.
Det är vaniljglass med marsmallow rippel och vitchoklad isbjörnar i.
de har en svensk hemsida: www.benjerry.se

Dags att dra vidare.

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0