Öland nästa

Idag har jag haft första dagen på semestern..men inte kan man ta det lugnt för det.. har bakat 6 olika saker, 2 matbröd, 1 småkaka, cupcakes, vetelängder och ett picnic bröd till resan. Skall ha det med till Öland så man slipper köpa nåt snuskigt bröd...

Imorgon åker vi nämligen till Öland, skall bo i stuga med mamma, pappa, Fredrik & Sofie, eller vi (jag, A &E) har en egen stuga.. De andra har redan åkt neråt. Åkte till Västervik idag och skall bo där inatt, vi åker imorogn eftersom A jobbar.

Jisses vad trött jag är nu, började baka kl 8 för att hinna med allt. Har även tvättatoch tagit reda på här och dammsugat, börjat packa åt mig och Elvira.. inte så mycket kvar nu..
Kl 16.30 var jag klar med allt.. sen har vi legat och myst i soffan och lekt med E´s legohästar.

Längtar tills vi skall duscha och få E i säng så jag kan ligga i soffan och se på tv och bara ta det lugnt innan jag skall lägga mig.

Imorgon skall vi upp kl 06 för att åka kl 07...

hoppas vi får fint väder där nere... men sånt kan man ju aldrig bestämma...

Trevlig helg.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0