Helgen

I helgen har det varit mycket.

Svärmor och hennes mamma kom ner på torsdag för att vara barnvakt på fredag när vi skulle bort.
Det gick jättebra för de på fredag, alla hade jätteroligt :-) . När vi kom hem lagade vi mat och hade trevligt, Andreas jobbade, de hade ju Mamma Mia premiär...

Lördag åkte vi in på stan och kollade lite, jag fick mina mycket efterlängtade rosa Converse skor! Super duper fina...
Efter lite shopping och strosande på stan så åkte vi ut på djurgården där jag hade hittat ett Café jag var nyfiken på, och vilken hit det var! Jättegod mat och vilka bakverk! Stora bullar och kakor och fina cupcakes. Och mysigt och trevligt, ja verkligen superbra! Kommer definitivt att åka dit många ggr framöver...
Sen skjutsade vi "tanterna" till bussen eftersom de skulle "åka hemme låda" som Elvira sa.. alltså åka hem till Knåda.

Idag har vi vairt på Lux Dessert och Choklad och köpte lite choklad, saft och glass.. så gott att kunna äta choklad igen, har itne kunnat göra det på två veckor då jag hostat och haft ont i halsen.. men nu är jag nästan helt bra och kan äta det mesta igen. Gott var det, speciellt choklad glassen.

Elvira är så duktig med pottan. Hon har nu gjort båda delarna i den :-) Får se hur det går här efter..

Tjatar om Fammo gör hon oxå :-) Hon lärde till och med att säga gammelmomo, så roligt att höra, tur att de åkte hem så hon slapp köra slut på dem.. det skulle sparkas boll osv.. och man får absolut inte sitta ner, nejdå man ska vara med!
Ett tag kanske man orkar men inte hela tiden ;-) ..

Nu är det nog dags att hoppa i säng, är ganska trött fortfarande efter all sömnbrist sista veckan.. skall nog sova middag med Elvira de närmsta två dagarna, sen jobbar jag ons-fre...

På tisdag skall vi åka till Arlanda och möta Andreas syster som kommer hem lite tidigare än väntat. Mycket roligt att de kommer hem tycker vi iaf :-) Skönt att ha de hemma igen.


Nej nu ger jag mig..

Natti natti

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Owe

Hej Jag skall åka till låda och köpa slang till mammas cykel idag.................

2008-07-10 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0