Ännu en dag

Elvira har gått utan blöja på em/kvällarna nu igår och idag och hon har kissat på pottan flera ggr varje dag :-)
Idag kom det nån droppe på golvet när hon och Andreas dansade men de skyndade sig till pottan och inget mer på golvet! Inte på båda dagarna! Duktig flicka.

Jag hostar fortfarande, idag åkte jag tom hem från jobbet! Tycker inte alls om att göra det, men vad ska man göra när man får host attacker i telefonen.. vem skulle tycka om det när man bokar hotellrum eller skall checka ut.. eller åka med bussen till Arlanda.. så jag åkte hem, fanns iaf en kille som kunde jobba direkt!
Är hemma imorgon oxå så kanske jag blir bra snart. Känns som det är på väg att lossna, men man vet aldrig.. hostar som en galning emellanåt.

Spelar ingen roll för Elvira med dagis dessa veckor iaf.. är så rörigt oga de slagit ihop avdelningarna...

Elvira räknar mycket på engelska nu :-) Idag var det "four, five," och lite annat.. räkna på svenska låter så här: "tå, tre, många " ibland säger hon fyra och fem oxå :-)

Snart ska jag sova eftersom jag vaknade 02.30 inatt och kunde inte somna om pga hostan! Speciellt inte när man vet att man skall upp snart (05.00) ..

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0