Två katter

Nu vid duschningen hade jag två katter, istället för en katt och en liten tjej. JAg duschade Selma (katten) och Elvira tittade på, när jag var klar med Selma stod E i duschen på alla 4 (händer och fötter) och sa "Duscha mig katt", så jag skulle tudligen göra som med Selma, "tvätta fötter" sa hon och lyfte fötterna, hon gjorde morr/gnäll läten som Selma gjorde ..Hahahahah. Söt tjej det där! Sen var hon misann nöjd.

Imorgon är det dags att jobba igen.. 5 timmar :-D sen är det nyårsledigt... jobbar fredag 8-12 oxå.. Men imorgon lär det bli lååånga timmar, hur många kommer att ringa in 12-17 på mellandagarna tror ni? På tisdag har de tur för då stänger växeln kl 15..men inte imorgon inte! Typiskt. Får väl köpa en tidning och läsa...

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0