Klantskalle

Gick bra på jobbet trots allt idag ;-) ...

Nästan alla julklappar handlade.. var aningens stressigt, hade bara 2,5 timme på oss att handla och äta.. glömde nån enstaka klapp bara...

När jag hämtat E på dagis, stressad pga trafik och försening.. åker snabbt på affären,kom hem upptäcker att jag inte har nån nyckel... lånade telefonen av grannen (min hade inget batteri!) så fick vi åka in på söder och hämta nyckel på A:s jobb! HErregud.... vi som skulle ha myskväll och allt, och bygga ihop byrån som vi köpte idag.. till E och annat..Kom hem kl 19.10, bara att hoppa in i duschen sen börja med byrån, men orkade inte bygga lådorna så det blir imorgon.. E somnade i soffan när jag var nästan klar.. med Idol på hög volym!!

Hon fick korv på Statoil när jag tankade.. det blev hennes middag, skulle iofs ha ätit korv,pommes och bea här hemma oxå.. Men ingen myskväll blev det, för att nån är en jävla klantskalle!!!

När jag kom på dagis var E enda barnet kvar.. blää jag hatar sånt.. stackars sista barnet kvar och fröknarna bara väntar på att gå hem... men det är inget synd om de två, de ska till Grekland nu ..och fira jul.

Köpt en ny mus till datorn, vår gamla dubbelklickade nästan hela tiden. Och denna nya gud vilken fart, men behöver knappt röra på den så far pilen iväg!

Nu ska jag surfa lite sen lägga mig i soffan och sova till Idol, är så himla trött!

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0