Julmarknad

Julmarknaden på Drottningholm var supermysig. Kommer definitivt att komma tillbaks dit (om de har varje år dvs). Vi var där på slutet när det började mörkna, då kom även ett lucia tåg, som E följde efter på vägen tillbaks till kyrkan, hon gick efter och sjöng " lucia lucia lucia" Hahahahah.. sötis.

Idag har vi varit på gamla jobbet för avtackning, jag bjöd på cupcakes och fudge. Fick en superfin orkideé. En precis likadan som jag fick som välkomst present på nya jobbet. De är så fina!! Ceris rosa. Roligt att ha två st, lättare att placera ut.. Fick oxå en jacka som man kan ha när man tränar när det är lite varmare ute (som nu finkar det.. någon + grad, ja vi har det här nere...). Tack så mycket, och tack för alla år! (om nån läser detta..) Känns lite tråkigt ändå... kommer nog att sakna gästerna oxå.. även de mindre roliga.. man måste väl ha sånna oxå ;-) .. fast jag kommer väl att få lite sånt emellanåt på nya jobbet med.. alla besökare kan väl inte vara trevliga?

E somnade ganska lätt nu. Sov bara i bilen på väg hem från Arlanda, inte dit.. och där var det fart, sprang i en korridor fram och tillbaka med lilla M som är 3+ ... och käkade cupcakes, tiggde åt sig lite mat :-D .. osv.. Så nu var hon trött.

Fick ett brev hem till E idag, från tandläkaren.. tydligen dags att välja sån nu, det år de fyller 3.. alla redan, tidigt tycker jag..men så kanske det är...

Ikväll blir det DH, det skall njutas i soffan med hemmagjord "risifrutti" och kokta jordgubbar.

Trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0