Julkänslor?

Här stökas och städas det... har en lång lista, som iofs inte är så värst lång nu, har betat av en hel del saker under veckan. Har fått bra med hjälp av maken, han e duktig å hjälper mig! Det gör han alltid iofs, men extra tur att jag får hjälp nu med min långa lista... har kännts så äckligt här hemma, har bara hunnit snabbstäda senaste veckorna, och nu när vi storstädar kommer det fram smuts från överallt som samlas på golvet.. *bläää* Men imorgon kväll skiner förhoppningsvis lägenheten :-) .

Ska ta tag i en del godisbak oxå... Håller på med marsipantomtar oxå, men de fortsätter jag med imorgon då A e hemma och kan ta E om hon skulle vakna på kvällen (har gjort det nu när hon e sjuk, tror hon drömmer hemskt :-( )

Imorgon är det dags för de sista klapparna, skall åka och kolla in Stinsen köpcentrum, har aldrig varit där, är inte så långt alls dit, men har aldrig blivit av att vi åkt dit.. men nu så!

Varje dag med E är så roligt och underbart (ja nästan hela tiden..) nu pratar hon en massa och säger så roliga saker mest hela tiden.
I veckan sa hon : mamma stor rumpa... ja det är ju inte så konstigt, hon jämför ju med sin :-D .. men sen när vi pratade om det i bilen jag och A, så sa E mamma stor stor stor stor rumpa! HAhahahhaha.. tack för den då.. dags att motionera kanske ;-)
Och man ska int elova henne något som man inte tänkt hålla, för hon kommer ihåg... Idag sa jag att hon skulle få julmust och popcorn när det var Små Einsteins, för det var ju fredag.. så när programmet börjat så hon: Nu kan man dricka julmust och äta poccom (ja poccom..).

Idag har jag jobbat mellan 8-12! De dagarna gillar jag :-) ... varannan fredag.
Dag innan röd dag stänger växeln kl 15, vilket för min del betyder att jag denna vår kommer att jobba 12-15 några gånger!! Och på sommaren stänger växeln kl 16, så varannan fredag jobbar jag 13-16!!!! Ja det kallar jag lyxtider...

Nu ska jag stretcha och se på tv.. känner att det behövs nu när jag har ett så stillasittande jobb...känner av det direkt. Idag har jag faktiskt stått mesta tiden.

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0