Hemma igen

Då var julen över. Vi har haft en mycket trevlig jul. Stressigt innan, men det ska det väl vara ?! Annars blir det ingen jul ;-)
Mycket god mat har vi fått, både hos mor och far och svärmor. Fina klappar. Tack så mycket för en härlig och trevlig jul!

Åkte hem nån dag tidigare än planerat så vi skulle hinna umgås och mysa med varandra, och fixa lite innan det är dags att jobba igen.

Idag var vi till IKEA! Jajamensan.. mycket IKEA nu på sista tiden, ibland åker vi inte på flera månader och sen kommer det många besök på kort tid.. men nu var det nödvändigt med ett skåp för förvaring av nya och gamla leksaker... och en spegel som jag tjatat om i 2 år!
Monterade upp den och spegeln själv idag (som vanligt), Andreas fick laga maten (låg i soffan medans jag monterade skåpet :-) ) och leka med Elvira.

Jag fick sovmorgon idag, vaknade kl 9 av att en fröken kom släpandes på ett mikrofonstativ, hon skulle sjunga för mig så jag vaknade :-p
Elvira själv hade vaknat kl 7.30 så då blev det ingen middagssömn idag.. hon somnar inte om hon vaknar efter 7. Så hon somnar nog utan problem nu.

E fick ett mikrofonstativ i julklapp och det används flitigt nu.. hon verkligen lever sig in när hon sjunger... fick en hel del klappar och hon gillar verkligen allihopa! Så roligt!

Nu skall jag se körslaget och läsa min nya bok "Chokladfresteler" fick den och 4 andra härliga bak/mat böcker i julklapp, bland mycket annat fint!

Fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0