Gott Nytt År!!!!!


(http://peopleconnectors.wordpress.com/)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elvira vaknade kl 23 av raketer. De smäller som bara den redan, inte hos oss iaf, bara ibland här. Selma blir rädd för raketerna. Inte Elvira, hon tycker det är spännande men när hon sov och vaknade av det så var det nog läskigt. Nu ligger hon i soffan med mig, mysigt mysigt. Det blir speciellt en kväll som denna. Jag slipper vara ensam iaf :-) Jag har mina tjejer!
Hoppas A kan sluta tidigare och hinna hem till 12 slaget, men det är väl inte så troligt. Tråkigt isånnafall.

GOTT NYTT ÅR till er alla!

Kommentarer
Postat av: pappa

Gott nytt år själv önskar vi i ditt föräldrarhem...

2009-01-01 @ 09:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0