God Jul!

Då har vi bara packning (imorgon bitti) och paketinslagningen kvar, här hemma iaf.. några saker att göra hos mamma imorgon och på onsdag med..
Har varit och handlat julklappar idag, till A och nån till.
Efter jobbet var jag tvungen att åka på apoteket, glömde det på fm, och då var jag tvungen att svänga in på Wedins som hade utförsäljning på skor, blev ett par till E, gympadojor som tydligen blinkade när hon går... som tur är verkar de slutat fungera :-) men hon gillade de jättemycket...

Har fått ett oväntat tillskott i kassan idag, alltid välkommet, så nu efter jul ska jag köpa den servis jag vill ha från Ikea, såg igår att den snart utgår från sortimentet! Så då måste jag passa på. Den är så fin.

Ikväll har vi haft julklappsutdelning med Elvira här hemma. Onödigt att släpa med allt upp och dessutom så kan hon bättre se och uppskatta det hon får på varje ställe om det blir uppdelat. Hon var supernöjd med allt, så roligt att se hur hon sken som en sol bara hon fick öppna ett paket, innehållet egentligen inte sån stor roll, blir superglad för allt :-) Sen om hon leker med sakerna, då vet man att det är uppskattat. Nu gillar hon ju faktiskt nästan allt, från bilar till prinsessor. Det är bra tycker jag. Hon fick en tiara, kjol, vingar och trollspö så nu har hon gått och trollat hela kvällen, men över kjolen har hon haft ett verktygsbälte :-), desvärre saknas verktyg.. till detta har hon haft jympaskorna. Sötlisan vår.

Såfort E har somnat är det paketinslagning som gäller hela kvällen. Jag som hade hoppats på att få utnyttja A:s julklapp från jobbet... Han fick Mama Mia filmen... har inte hunnit se den på bio ännu, och inte heller hunnit köpa dvd:n, tur det eftersom han fick den signerad å allt ;-). Förra året fick de en mama mia skiva, och iår filmen :-). Skulle ha kollat i helgen, men har inte hunnit eller orkat.

Några julkort blev inte skickade iår, jag som suttit och knåpat lite vid datorn.. men de blev bortglömda/tidsbrist... men tack för alla fina som vi fått.

Nu vill jag önskar er en riktigt God Jul. De flesta av er träffar jag väl på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0