Fräscht.

Nu har vi så fint och städat här!! Jag e så nöjd minsann. A städade toaletten igår, å så fint det är nu..

Vi hade ett mini mini julbord igår kväll och lyssnade på julmusik. Mysigt.

Sen när E somnat så började jag slå in julklappar, hann väl med hälften innan jag oxå ville sätta mig i soffan och ha lördagskväll. Men får ta resten idag. Elviras alla e inslagna iaf..

Idag är det godisbak som gäller, ska väl hinna med några styckna. Måste nog åka till Ikea oxå, för att kunna göra några bak så måste jag ha sånna isformar (i silikon?) .

Snart är det julafton.. igår hade jag lite julstämning, men inte just nu.. får se sen när det bakas och lyssnas på julmusik.

Var ju på Stinsen igår, Elviras och mina julkläder blev köpta. Himla fina klänningar.

Trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0