Blomma

Glömde att skriva att jag fick en blomma igår. När jag kom till jobbet står det en blomma på ett av skrivborden och en lapp ligger under det det står liknande: "Välkommen Jenny" (något mer, men glömt lappen på jobbet). Va?! Vilken snäll gest minsann! Har jag aldrig varit med om... inte hade de det heller, tydligen en ny personalansvarig som var van det från sitt förra jobb. Dessutom var det en mycket vacker rosa orkideé!

Usha, vilket väder idag... regn regn regn. Jag som hade tänkt att vi skulle gå ut en sväng, men känner inte för det i detta väder... Och inte blir dagen bättre för att man sitter och oroar sig(väntar på) för att få den hemska sjukan...
 
Elvira sover en stund. Hade ingen lust med det idag, ville bara titta på Musse och Einstens (faoritprogrammen)

Appropå tv, Igår 1/12 så uppdaterade Kanal Digital lite.. och som det så fint hette skulle vi få 4 nya kanaler.. jo i *h-vete* heller.. de tog bort iaf 3 av de kanaler jag var ute efter, anledningen till att vi tog kanal Digital istället för Viasat... Så nu e jag ARG, skall maila till de tänkte jag.. inte ett ord om det när man beställer 1½ månad innan ändringarna... fy bubblan!

Ha en trevlig snö/regn dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0