Storfot!

Igår skulle A iväg och klippa sig i Kista så jag och E passade på att följa med eftersom hon var tvungen att fylla garderoben lite.. hade inga långbyxor utom 1 par jeans och nästan inga långärmade tröjor och strumpor..
Vi fyndade en del iallafall..temat denna gång verkade bli rosa och brunt :-)

Så skulle vi köpa nya jympa skor då de gamla verkade små.. hittade ett par fina som vi skulle köpa och passade fint tyckte vi.. tills vi mätte fot och skor i kassan! Vi trodde hon hade strl 23.. men icke! Visade sig att hon  har 24-25.. jisses.. ser jätteroligt ut när hon har skorna på :-) Min lilla storfot :-p Men nu har hon iallafall skor som passar.

Hon härmar oss oxå.. om vi sitter vid matbordet tex så kan hon börja göra exakt likadant som nån av oss.. studerar hur gi gör och gör likadant med tex arm eller hand, byter vi position gör hon likadant. Jag skrattar så jag kiknar nästan , så gulligt.

Idag har jag jobbat efter semestern..gick väl sådär, kännde mig ganska ringrostig men det får man ta.. glömde säkert hälften jag borde gjort...

Elvira har varit på dagis, hon har längtat sedan igår då vi var dit och berättade att hon skulle komma idag.. så imorse när hon vaknade var det verkligen full fart sa Andreas.. dagis blabla bla  sa hon..
Sen på dagis hade hon tydligen  varit helt speedad och knappt kunnat sova enligt fröken :-)
MEN nu har hon blvit snorig! Jättesnorig.. j´la dagis... att det alltid blir nåt!

Intervjun jag var på gav inget som det verkar.. har inte hört något än och då är det väl negativt.. som vanligt :-(

Nu skall jag sova för imorgon är det en ny dag med jobb..

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0