Ny bil!

Igår var Andreas och Emma iväg och tittade på 2 bilar, men det blev inget av dem.. vi kollade på 2 dagen innan oxå...
Så igårkväll var vi till Barkarby och skulle hämta en sak, och A hade stämt träff med en kille där med en Audi A4, vi gilade den så de skakade hand och idag var vi och köpte den! Så nu är vi Audi ägare! Trodde jag aldrig... att vi skulle ha en "vanlig" bil.. får se hur länge det varar ;-) ..och vad ska vi ha en sån stor bil till?.. jaja..Nu ska vi bara sälja Alfan....

Igår fick Elvira åka till Mulle Meck en kortis.. innan vi körde Emma till tåget, hon har varit här sedan i måndags.

Idag jobbar A..sååå tråkigt att han måste gå och jobba mitt i semestern..men det är bara 4 dagar...

Slutet av nästa vecka bär det nog av upp till Hälsingland troligtvis.. nu har vi ju ny bil att åka i.. tänker inte åka i Fiaten!!

Bakade både igår och förrgår... igår bakade jag cupcakes som jag hittade på en blogg...såg sååå goda ut och så blev det bröd oxå, bakade samma bröd i förrgår men eftersom vi gjorde kantarell toast osv så gick de åt snabbt... så jag fick baka mer :-). Leilas formfranska, så bra recept!!

Snart vaknar nog lilla prinsessan...

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0