Mitt och ditt

De senaste dagarna har vi inte gjort något speciellt.. lekt i parken, jagat på gräsmattan,spelat super kicka match (fotboll)
myst, inga långa turer..bara till affären och så..
Jo vi tog bort stygnen på E.. lika roligt som att få dit de... dessutom var det öppen mottagning till Distriktssköterksan.. *gah* kan jag slippa det hädanefter, iaf med Elvira.. fick vänta 1 timma... inte så roligt med en liten tjej med aldeles för mycket energi.. Men nu är de borta iaf.. skönt. Hon fick lite rekationer på nånting.. plåstert kanske för hon fick en massa rickar under där plåster tejpen satt och de spred sig ite uppåt.. men nu är de borta nästan helt..

Idag är jag sååå trött.. har sovit bara 4 timmar inatt pga av nån idiot som inte förstår vad mitt och ditt är!! (de försökte sno våra fälgar på ena av bilarna.. lyckades få med sig 1!! Vad ska de med den till?! Kunde de inte lämnat den då.. Ska det vara såhär när man har en helt vanlig bil? Nu har iaf A skaffat låsbultar till de andra däcken.. men vi måste iaf ha nya om han inte får tag på ett likadant som de andra.. *typiskt* ). Så jag pratade med polisen ett tag och sen var det svårt att somna om.. och E hade såklart inte tänkta ta sovmorgon idag inte :-)


Men inte kunde man ta det lugnt iaf.. har tvättat, rensat garderoben och lite annat, men vid middagen slog det till och jag blev super trött, kom då på att man kanskle skulle lugnat sig när man sovit så dåligt.. så det blev inge trapphus städ, augusti var vår månad.. det är super skitigt så jag får väl göra det imorgon, fast grannen har september, men han lär ju aldrig städa... och inte tjejen som har månaden efter heller.. så imorgon gör jag det :-)

Nä nu ska jag lägga kull mig i soffan en kortis och sen hopp i säng.

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt när folka ska förstöra =( vi hade inbrott när vi bodde i bns vi också med det slutade iaf med att vi fick tillbaka det som stals även om dom inte fick tag i den som gjorde det. så efter det vågade jag aldrig ha dörrarna olåsta och när jag vädrade la jag hundarna i dörröppningen utifallatt. Fick nämligen besök av en pundare en gång som försökte ta sig in men då blev hundarna tokiga har han inte backat så har dom nog gett sig på honom, mina annars så snälla duktiga genom pålitliga tjejer dom valde att skydda sin matte!!



Isak har vaknat 04.30 två dagar i rad så jag är måttligt trött.

Sov Gott!!

2008-08-31 @ 21:29:55
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0