Valborg

Idag har jag inte gjort ett enda nyttigt tror jag.. jo jag har tvättat fast jag inte borde.. är sjuk, ont i halsen, blir lätt yr och början till feber.. kunde varit värre men nu är det tillräckligt för att man skall känna sig orkeslös iaf...

Var till Kista och skulle byta tunikan jag fick igår (tack A :-p) men den mindre storleken var för liten så jag behäller denna som var liite för stor...
Köpte en tunika på Hm oxå som var slut i katalogen.
Å till lunch blev det kebab tallrik och en glass från Ben & Jerry som heter "wich" mmmm vilken glass som två cookies med glass emellan (sandwich american style)

Idag bestämde A att det blir en tripp "hemåt norrland" , han fick ledigt på fredag så då passar det bra...
Hoppas det blir fint då i helgen oxå!

Tydligen så går det magjsuka på E's dagis.. men i det stora huset, E´s avdelning (och 1 till) ligger i en paviljong mittemot det huset.. så vi får hålla tummar och tår att den inte kommer ner till paviljongen.. De går ju bara imorgon sen är de lediga ons-sön.

Nu är det inte långt kvar till Sardinien!! Gud så vi längtar! Efter maten, bad, sol å ännu mer värme!

Gud så härligt väder det var här igen!! A har oljat in alla grejer på balkongen så nu kan man göra iordning där oxå!! Skall kanske köpa en blomma till en av krukorna.. väntar nog en stund med balkong lådorna iaf... men en lite blomma så det blir trevligt när man sitter där kanske..

Nä nu skall jag gå och joina A i soffan..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0