Usha

Mitt andra inlägg blir sådär lagom spännande..

Det går diarre på E´s dagis.. yuck! Hoppades att hon sluppit det, men efter idag vet jag inte.. 1 gång äckligt.. men sen ingenting å hon har ätit, druckit å lekt som vanligt.. antar att tiden får utvisa.. Vi har ju bakat oxå.. å då åt hon en del deg..kan vara det..

Bakning ja.. vi har bakat bullar- vanilj å kanel, matbröd på grahamsmjöl å nåt som heter smörbollar.. lät himla gott men nja...

Matten: Går väl sisådär... ligger tusan efter pga E var sjuk flera veckor i början av Feb å hemma från dagis å hur sjutton skall man kunna plugga med en lite tös som bara vill vara med mamma tom när hon sover.. hostar, snorar å har feber.. så det vara bara att gilla läget. Jag som trodde jag skulle bli klar fort med matten eftersom jag låg före planeringen först... men nu har jag varit tvungen att förlänga kursen så den inte avsluta v 21 å jag får ig om den inte e klar å måste börja om..men jag hoppas verkligen att jag klarar den innan sommaren!! Vill inte sitta med matte boken under semestern!!!

Nu ska jag nog gå och se på Tv innan det är dags att nanna kudden! Är ganska trött idag även fast E tog sovmorgon idag (6.30) .. har vaknat vid 5-6 senaste vekcan.. 1 dag vaknade hon 4!! Men efter 30 min fick hon välling å så gick vi å la oss.. men det var enda gången det funkat.. provade närhon vaknade 5 oxå...

Hörs imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0