Underbar dag!

Vilken dag vi haft idag!!
Eftersom det var sol när jag steg upp (fick sovmorgon idag) så tänkte jag gå ut med Elvira tidigt.. efter 9 nån gång.. men eftersom jag skulle ringa till Fritidsresor och de öppnade kl 10, där var det kö, fick ringa Resia å prata med nån otrevlig kvinna eftersom det första samtalet med en trevlig kvinna bröts blabla bla så blev klockan närmare elva innan vi kom ut.. och E han somna medan jag ringde :-D ..
Skulle ringa och kolla med plats och mat åt E.. trodde ju att hon skulle få mat på planet iaf.. men nej siddu det får hon inte eftersom hon inte betalar en egen plats.. va?! Ska stackarn svälta då? Eftersom man absolut inte får ha med egen mat enligt FR??
Sen hade jag läst att man kunde betala för att få en egen stol till henne... japp det kan man men då får hon betala vuxen pris :-o ... "och detta brukar vi inte fråga om eftersom det är en kostandsfråga och oftast så vill man ha det billigaste och tar barnet i knä".. ja visst kan det väl vara så.. men om man inte får alternativet, hur ska man kunna välja?! Och på de här tre månader till E är 2 år..vad händer då eftersom hon då MÅSTE betala för en plats och nu inte.. hon kommer definitivt äta lika mycket! .. jaja vi kommer iaf inte att betala 3000:- för att få mat till henne, köper något på flygplatsen och hon får äta av oss, kanske frågar flygvärdinnorna om de har några pannkakor  över som vi kan köpa..aja nu skall jag sluta surra över detta..

Vi var iaf ut i lekparken och lekte å jag ville inte gå in för lunch så jag bestämmde att vi skulle äta ute, eftersom E hade sovit en kortis innan så behövde hon leka av sig för att somna sen.. så en mysig lunch ute i solen hela familjen blev det :-)
Sen var vi inne och sov 1½ timme, efter lite äpple och melon så gick vi ut och åt glass i solen jag och E och tittade på när pappa vaxade bilen.
Sen var det middag inne och efter det gick vi ut med Selma en stund, så många ute stunder idag. Sååå skönt var det och riktigt varmt på e.m faktiskt..

A bytte däck idag å tvättade bilen å vaxade den..höll på hela dagen, men nu e det gjort å den blänker som attan!

Skall tillbaks till TV:n, tittar på Pretty Woman.. var så länge sen. Men skall nog lägga mig innan den e slut..är ganska trött faktiskt.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0