Trevlig valborg!!

Nu sover Elvira. Hon somnade för en stund sedan..ville inte sova idag, var så uppe i varv pinglan! Men tillslut så, i min famn i soffan med välling..
När hon somnat fick jag se en liten bit av fackeltåget som gick förbi här (varje valborg) och ner mot brasan. de spelade trummor och lät och fridolin (hunden ovanpå) skällde som bara den..men Elvira sov ändå!
Själv så sitter man framför datorn och tv:n som vanligt när Andreas jobbar.. men sen är han iaf ledig 4 dagar!

Jag ska nog oxå lägga mig snart.. är så trött och dålig! Jag gick i slowmotion idag på jobbet, om jag rörde mig för fort eller så så fick jag yrselkänslor.. läskigt! Å tung i huvudet och allt det där..
Måste sova och kurera mig tills Skokloster imorgon.

Ska nog lägga ut lite nya bilder imorgon oxå.. måste bara ladda kameran.

Trevlig valborg på er. Hoppas iaf ni fått se någon fin brasa ikväll.

Kommentarer
Postat av: Owe

Krya på dig

2008-05-01 @ 06:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0