Sjukdommar

Nu har hon feber..natten till igår så märkte vi att lilla fröken hade feber, hon var supervarm hela hon!!
Hon hade kännts lite varm på dagen, men inget mer än man kan känna ibland om hon har hållt igång ett tag, å nu hade hon ju det.. å sovit dåligt på dagen.
Iaf så e hon sjuk.. slemmig i näsa/hals å feber som sagt. 39 grader emellan alvedonen...
Sover dåligt pga slemmet. Andreas var hemma igår, idag har vi delat på dagen, och imorgon är jag hemma.
Stackarn...får troligtvis vara hemma hela veckan, jag som trodde hon skulle få gå på dagis å leka denna vecka nör hon var hemma förra.
Hoppas hon e bättre på fredag så vi kan gå ut och leka i parken som äntligen e klar!! Som Elvira längtat efter gungorna.. "gunna bota" har hon sagt hela veckan.

Gjorde nyss ett försök att läsa matte men efter en stund så kom Selma och ville mysa och la sig rakt över böckerna, jag flyttade henne å hon kom tillbaks några gånger sen gav jag upp.. han iaf uppdatera mig lite.
Får läsa mer imorgon.

Har gjort en sats kristyr så jag ska nog sätta mig och träna på spritsning medan jag ser på TV sen.

Har lite funderingar över framtiden...vad ska man pyssla med? Ska jag gå vidare med tårtorna och göra nåt med det eller skall jag jobba i reception, eller vad kan det annars finnas för alternativ? Gud så svårt allting e...

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0