Röntgen

Idag ringde jag VC direkt på morgonen, fick en tid kl 9.45 så Andreas följde med eftersom jag hade en tid på skolan kl 10 oxå..
Hos doktorn tyckte Elvira att hon var klar på en gång :-) "kla" sa hon direkt.. hon blev såklart rädd för farbror doktorn (Albert) när hon såg honom.. iaf så det enda han "hittade" var att det lät slemmigt när han lyssnade på ryggen...
Eftersom hon har hostat så länge så fick vi en remiss till röntgen, något som han annars itne tycker om, att röntga barn.. så vi åkte hem kollade upp var det låg och åkte direkt till Odenplans läkarhus.
Röntgen gick relativt bra.. inget skrik där, vilket de gärna hade föredragit där för då hade lungorna utvidgat sig mer :-D .. men men man får inte alltid som man vill, och eftersom hon hade varit så duktig där så lovade vi henne "bujj" så vi gick över gatan till Burger King och åt "bujj" och sen köpte mamma glass som var mycket populärt! "gla" skrek hon om man matade för långsamt :-D
Vi har ännu inte hört något från doktorn om röntgen.. han skulle ringa idag sa han, men doktorer.....
Hon har hela dagen berättat vad hon gjort hos doktorn idag och sedan på röntgen.. lilla gumman min :-p

Usha, har lite tisdags ångest idag... Skall jobba imorgon,iofs inget fel i det men vi har haft det så mysigt de här dagarna jag och Elvira... Vaknat, dragit oss i soffan framför Nickelodeon, gått ut lite på e.m, pysslat lite, ja sånt man gör när man e hemma.. men nu är det jobba 3 dagar i rad å sen Matte prov på fredag *hua*..undrar hur provet skall gå :-/ ...

Har varit lite effektiv när vi kom hem oxå, putsat resterande fönster och håller på att tvättar...skönt när man får något gjort!

Nu e jag trött, skall gå till familjen i soffan å titta på bolibompa snart..

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0