Lördag

Idag har vi städat (jag och E) så skönt att det det rent.. även fast jag dammsugit flera dagar senaste veckan så har det inte kännts rent.. (dammsugarpåsen behövde bytas) Men nu... så rent och fint iaf en dag :-D

Jag fick sovmorgon idag! Ända till 06.40! Annars brukar E vakna kl 06 med mig och 07 med pappa :-o .. varför då? Det har hon börjat med på sistonde..

Imorgon skall jag jobba 5 timmar bara för A börjar jobba kl 13 men de behövde någon på jobbet, och det är bra med extra pengar!
Sen skall jag och E städa balkongen så vi kan lägga ut trallen på måndag och olja in den, sen är det fritt fram att springa ut och in på balkongen, hon tycker det är jätteroligt att vara där ute.

A jobbar i helgen igen... denna vecka är så tråkig! Han jobbar alla kvällar utom Onsdag när han är ledig.
Men ledig på måndag iaf å torsdag för då skall vi på Alfa Romeo dag på Skokloster slott. Det är alltid det 1:a maj.
Och Valborg får jag och E fira själva oxå.. blir väl ingen kase eftersom hon skall sova.. vi får se..

Igår åt vi middag på balkongen föresten.. det var ju så varmt och härligt! Jag tror att E gillade det ganska mycket hennes "glö" (glasögon) och "käp" (keps) åkte av och på hela tiden :-) . Det blir mer sånt i sommar, vi skall köpa ett parasoll så vi kan sitta där.. solen ligger ju på där på em(från ca 13-14) och kväll och då blir det varmt!! 

Imorgon skall jag köpa E favvis mat på hemvägen "buj" .. liten lyxlunch åt oss två :-)

Nu skall ja stretcha och titta på Amerikanska Choppers. Sen är det bara hopp i säng om man skall upp kl 05.
 
Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0