Jisses..

Vilket väder det blivit nu!!
När jag lämnat E på dagis så gick jag en promenad i spåren (2,5km) i solen och lyssnade på RIxfm och fågel kvitter :-) Så skönt!

Sen hem å räknade matte (eller jag började vid datorn en stund..) å det gick mycket bättre idag än förra veckan. Jag struntade i de uppgifter jag inte förstod och gick vidare.. och då klarnade det upp efter ett tag..för uppgifterna som kom senare hjälpte till med det jag gjort tidigare! Så nu har jag gjort nästan halva kapitel 3.. redan!! Om jag har tur så hinner jag klart kursen innan semestern!

Precis innan A skulle gå hemifrån ringde verkstan (han lämnade in bilen imorse) å gav oss dåliga nyheter!
En sån lite sak blev så stor..typiskt! Kanske skall byta till Audi istället :-D ... måste beställa delar från Italien för just denna fanns såklart inte i sverige...som det annars brukar göra.. så vi har ingen bil nu!!!! Ska hyra förstaveckan iaf tror vi.. drar det sedan ut på tiden så kanske A köper sin sommarbil redan nu.. vi får se. Jag jobbar på Onsdag så då måste jag ha något iaf!

Och precis när jag skulle gå till dagis så ringde de om ett jobb jag sköt för ett tag sedan, så nu skall jag på intervju på torsdag.. jag som lagt ner jobbsökandet nu innan semestern..vill ju få semester i år. Vi får väl se hur bra jobbet verkar och hur det blir med semester. Vill inte vänta 1 år på det iaf...

När jag hämtat E så gick vi till lekparken och käkade Mellis.. risifrutti, smörgås och juice. Mysigt i solen och det var så skönt där det var lä. 

Sen har vi bara myst å lagat mat. Gått en promenad med Selma... som föresten börjat rymma om hon är på balkongen en längre tid.. fast iofs bara ut runt huset för att äta gräs å spana på fåglar.. men nån gång kanske hon jagar en fågel upp på vägen när det kommer en bil, eller upp i ett träd så hon ite kommer ner..man vet ju aldrig med henne.

Nu e jag hungrig.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det underbart ute... Tyvärr så har jag inte njutit så mycket som jag skulle vilja har haft mycket att göra men i helgen var vi iaf ute nästan hela tiden. men i går blev det nästan bara att vara inne, Isak blev ju dålig under natten (läs min blog) så vi var inne och återhämtade oss. får se om det blir lite mer ute idag :-)

2008-04-22 @ 08:02:23
URL: http://annabrolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0